تجلیل از بازنشستگان و سربازان نمونه تیپ 116شهید صفوی قزوین
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 69
نویسنده : علی

 

فرمانده تیپ116 شهید صفوی قزوین ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش طی سخنانی گفت: برگزاری مراسم و مجالس عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، علاوه بر حفظ اهداف نهضت عاشورا سبب می شود شیعیان و پیروان آن حضرت از والاترین درجات تربیت اسلامی برخوردار شده و در جهت حسینی شدن رشد و پرورش یابند.

سرتیپ دوم ستاد بیژن فلاحی مجالس عزای حسینی را دانشگاه هایی دانست و افزود: این گونه مجالس با بهترین و زیباترین روش، حالات پاک مردم را با مفاهیم اسلام ناب محمدی(ص)آشنا کرده و جاهلان و بیخبران راه حقیقت را از خواب غفلت بیدار می سازد و در این مجالس مردم مفهوم دیانت همراه با سیاست را از مکتب حسین(ع) فرا می گیرند.

فرمانده تیپ 116شهید صفوی قزوین در بخش دیگری از سخنانش ضمن عرض خیر مقدم به بازنشستگان و پیشکسوتان دوران جنگ و جهاد، حضور آنان را در جمع کارکنان فرصتی مغتنم شمرد و خاطر نشان کرد: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، کسانی هستندکه بهترین دوران زندگی خویش را در جبهه های حق علیه باطل به عنوان سربازان امام زمان (عج) در راه خدمت به میهن اسلامی سپری کردند.

وی یادآور شد: خاطرات بسیار ارزشمند و ارزنده ای در سینه های این عزیزان وجود دارد که اگر به رشته تحریر در آید بسیاری از ناگفته های جنگ در تاریخ ثبت خواهد شد.

سرتیپ دوم ستاد بیژن فلاحی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد: با ثبت خاطرات ارزشمند پیشکسوتان دوران جنگ و جهاد گوشه ای از ایثار ،فداکاری ها و از خود گذشتگی های دوران دفاع مقدس به نسل جوان انتقال داده می شود.

در پایان این مراسم از بازنشستگان و پیشکسوتان و سربازان نمونه تیپ 116شهید صفوی قزوین با اهدا لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.




:: برچسب‌ها: بازنشسته،آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: